FAKİR ELEKTRİK USTASI MISIN ZENGİN TİCARET ADAMI MI ?
Başlığı okuduğunuz zaman ben ustayım ama şu aralar işler durgun dediğinizin farkındayım
Ama
size anlatacağım ve birlikte işte bu
diyebileceğimiz birkaç konu ya dikkat çekeceğim
Elektrik
hayatımız da olmazsa olmaz diyebileceğimiz bir güç.
Doğru
bir elektrikçi de olsanız zaman zaman elbette hatalarınız olacaktır ve o hataların
geri dönüşümü kimi zaman sizi ekonomik olarak çıkmaza sokacaktır. Böyle durumlarda
Bugüne
kadar izlediğiniz bütün yolları ve stratejik izlenimleri gözden geçirmenin
vakti gelmiş demektir.
İşte
işinize yarayabileceğini düşündüğüm birkaç stratejik yol haritası ;
doğru
meslekleri yapmak doğru bir stratejik uygulaması ister her meslek kendisini
müşterisine pazarlar doğru bir hedef kitle ve fiyat araştırması ile
müşterilerin ilgisini çekmektedir.
Pazarlamalar
artık son dönemler de dijital platformlar üzerinden gerçekleşmeye başlamıştır.
Ve
bunu satış stiline dijital pazarlama adı verilmiştir.
Markalar , şirketler ve kişiler hedef kitlelerini belirleyip Pazar araştırmalarına girmektedir .
Doğru
ürün, doğru fiyat kavramını
oluşturmaları gerekir.
Sosyal
ve ekonomik açıdan insanların sıkıntıya girmemesi için hem ürünlerin hem ticaretlerini müşteriler için vazgeçilmez kıvama
getirilmelidir. hem dostluğun hem de güvenilir
pazarlama ticareti için ilk aşama
güvendir.
müşteri en ufak ayrıntıya dikkat eder güvenilir kılmak ve garantisini vermek
zorundalığı mevcuttur müşteriler doğru
bir şirketten hem daha uygun maliyetle hem de güzel sonuçlar almak ister. Dönemsel değişikliklerden ötürü insanların
oluşturduğu esnaf mantığı zamanla tükenmiş ve insanlar dijital platformlar
üzerinden araştırmalar yorumlar yaparak alacağı ürünün bütün ayrıntılarına
dikkat ederler.
Genel
olarak en önemli şeylerden biri neye ne kadar ikna edebileceğin ve
karşındakinin neye ne kadar ikna olabileceği sözün, iletişimin gücü denilebilir
ve unutmayın ki her ürünün muhakkak bir alıcısı vardır. Eğer ki bir ürünü
pazarlıyorsanız en önemli şey alıcı demografisi yani satacağın malın hitap
ettiği yaş aralığı bu yaştaki grup insanların neye ne kadar ihtiyacının
olabileceğinin belirlenmesi stratejik olarak uygulanacak sıralamaların en
üstlerinde yer almaktadır .
Eğer
ki alanında iyi reklamlar yapıp kendini ve işini doğru tanıtırsan bir güven
temelinin ilk halkasını oluşturmuş olursun . çünkü müşteri güven ister .
Kısacası
en önemli olan ve kural haline gelmiş bir satış pazarlama stili müşteriye
elindeki malı ihtiyacı varmış gibi sunmaktır.
Sevgili
elektrikçilerimiz doğru bir strateji ile hem ticaretinizi daha iyi yapabilir
ekonomik açıdan da daha fazla rahata erişebilirsiziniz her şey sizin eliniz de
önemli olan ne istediğiniz. Büyük paralar
büyük savaşlardan doğar.
İREM ÇAĞLAYAN – MEDYA VE
İLETİŞİM DANIŞMANI
Yorumlar
Yorum Gönder